Jytiblog

tiistaina, lokakuuta 10, 2006

Money makes the ducks buy jackets

Pieni ystäväin iiiiiiieittel eie, eiku esitteli, meille uuden (ja ensimmäisen) bisnesideansa. Se meni suunnilleen näin:
"Ei nuo ankat saa lentää etelään. Noille ankoille (jostain kumman syystä kaveri ei puhu minulle sorsista, vaan aina ankoista...) alkaa tulla kylmä. Minä voisin avata takkikaupan noille ankoille. Sitten minä annan niille lämpimiä vaatteita. Sitten niiden ei tule kylmä. Sitten siellä on kuittikone ja sieltä annetaan rahaa. Sitten Mummi ja Aapi tulevat katsomaan. Sitten minusta tulee kaupan täti."

Aikas hyvä idea, vaikkakin itse saisin kyllä sorsat lämpimäksi parilalla. Noh, kyllähän nuo räpyläjalat ovat aika veikeitä elävänäkin.

4 Comments:

  • Sille naiselle, joka asuu minun reidenssissäni ja joka minua palvelee, ei saa pieni pallopäinen poika antaa yhtään takkia. Sen äiti on jo tehnyt minulle kidutuspipon.

    Lenkkeilin tänään 2 tuntia. Liikaa ulkoilmaa.

    Lady Napu

    By Anonymous Anonyymi, at 12/10/06 12:16  

  • Sille naiselle, joka asuu minun reidenssissäni ja joka minua palvelee, ei saa pieni pallopäinen poika antaa yhtään takkia. Sen äiti on jo tehnyt minulle kidutuspipon.

    Lenkkeilin tänään 2 tuntia. Liikaa ulkoilmaa.

    Lady Napu

    By Anonymous Anonyymi, at 12/10/06 12:16  

  • Hahaa, olen vihdoin löytänyt kaltaiseni lihansyöjäintellektuellin, jolle varmasti kunnon pihvi ja hunajlikööri maistuu. Sen lisäksi olen pienen kokoni vuoksi etsinyt karhulle sopivaa menopeliä ja uskoisin, että toimisit, Jytiili, siinäkin tarkoituksessa erittäin hyvin. Mitäs sanot?

    Kunnioittavin terveisin,
    Pippuri Salanimi, karhu

    By Anonymous Anonyymi, at 13/10/06 08:33  

  • Menossa ollaan aina ja mono vinossa!

    By Blogger Jytiili, at 13/10/06 10:26  

Lähetä kommentti

<< Home


adopt your own virtual pet!